Centrala telefoniczna zapewniająca nowoczesną komunikację w firmie
Podstawą każdego rozwiązania w zakresie komunikacji i współpracy jest jego system telefoniczny. Tworzy on sieć telefoniczną do komunikacji wewnętrznej w firmie w czasie rzeczywistym (PBX - Private Branch Exchange) oraz zapewnia komunikację zewnętrzną.
innovaphone PBX nie ogranicza się do zarządzania połączeniami, ale oferuje również liczne funkcje Unified Communications oraz integrację wszystkich rodzajów aplikacji.Więcej niż tylko telefonia VoIP: jedno rozwiązanie dla wszystkich zastosowań
innovaphone PBX to profesjonalny system telefoniczny IP, odpowiedni dla firm każdej wielkości i o każdej strukturze organizacyjnej. Podstawowe funkcje, takie jak konferencje, poczta głosowa, funkcje grupowe, komunikaty głosowe, kolejki połączeń oczekujących i wiele innych, są już standardowo zintegrowane.
System innovaphone PBX został zaprojektowany jako niezależny system telefonii VoIP, który oferuje w połączeniu z funkcjami Unified Communications w ramach platformy innovaphone myApps wiele dodatkowych możliwości.
Pełny zakres funkcji dostępny jest bez żadnych ograniczeń zarówno w instalacji lokalnej, w chmurze i w wynajmie. Dla bezpieczeństwa Twojej firmy
Bezpieczeństwo jest dla innovaphone najwyższym priorytetem. Dlatego też centrala innovaphone jest już standardowo wyposażona w wysokie standardy bezpieczeństwa, aby zapewnić bezpieczną komunikację w czasie rzeczywistym. Bezpieczeństwo to także ochrona inwestycji: dzięki unikalnej modułowości i różnorodności funkcji, platform sprzętowych, urządzeń końcowych i rozwiązań programowych, innovaphone PBX spełnia wszystkie indywidualne wymagania stawiane systemowi komunikacji biznesowej. Rozwiązanie to jest dodatkowo nieskończenie skalowalne, dzięki czemu można je rozbudowywać w miarę potrzeb. Pozwoli to firmom elastycznie reagować na zmieniające się warunki biznesowe. Zawsze Ci towarzyszy - Communications Client myAppsCommunications
Client myApps zintegrowany jest z centralą innovaphone i oferuje znacznie więcej niż tylko tradycyjne funkcje telefonii IP. Dzięki integracji myApps centrala telefoniczna została przekształcona w rozwiązanie Unified Communications.Aplikacja wyświetla informacje o statusie obecności kontaktów (Presence), zapewnia dostęp do wewnętrznej książki telefonicznej, wyświetla historię połączń, oferuje Instant Messaging Chat App i wiele innych komfortowych funkcji. Każdy użytkownik może zarządzać swoim profilem, definiować przekierowania połączeń, ustawić swoje zdjęcie profilowe, a nawet dodawać kolejne telefony.
Zalety innovaphone PBX dla firm | Zalety innovaphone PBX dla pracowników |
Zdalna praca w domu i w podróży tak, jak w biurze |