Każde połączenie ma znaczenie

Wyszukiwarka:

Informacje o firmie AVAYA





Avaya to światowy lider w dziedzinie komunikacji zunifikowanej i centrów obsługi klienta. Dzięki otwartym, spójnym i innowacyjnym rozwiązaniom firma ta umożliwia partnerom i ich użytkownikom końcowym doświadczanie inteligentnej obsługi klienta - w chmurze, na miejscu lub hybrydowo.

Publiczna chmura Avaya CCaaS


Avaya OneCloud CCaaS to bezproblemowe, zawsze dostępne centrum kontaktowe, które znalazło się w pierwszej piątce dostawców usług CCaaS według indeksu wartości badań Ventana 2021 w kategorii centrum kontaktowych w chmurze.

Rozwiązanie oparte na chmurze, zapewniające wszechstronną, zintegrowaną i otwartą architekturę CCaaS, której podstawą jest bezpieczeństwo, skalowalność i wszechstronność. Dzięki intuicyjnemu pulpitowi, monitorowaniu na żywo i zaawansowanym narzędziom zwiększającym wydajność wśród kluczowych funkcji Avaya OneCloud CCaaS ułatwia firmom dostarczanie bezproblemowej obsługi klienta w różnych kanałach i na różnych urządzeniach, jednocześnie pomagając im zmaksymalizować wydajność pracowników i zespołów.

Najważniejsze cechy i korzyści

  • Połączenie wszystkich głosowych i niegłosowych punktów kontaktu na ścieżce klienta
  • Inteligentne dopasowanie klientów do pracowników
  • Proaktywne angażowanie klientów za pomocą analizy ścieżki klienta
  • Personalizacja wrażeń użytkownika dzięki dostosowywanej, nowoczesnej przestrzeni roboczej
  • Solidne interfejsy API umożliwiające szybką integrację
  • Szybkie tworzenie i łączenie możliwości, aby osiągać wyniki biznesowe




InnovaphoneGranstreamYealinkAlcatelPlantronicsKonftelAVAYAMitelPolycomAscom2NAxtel
Copyright © 2012 by CTI Telekom Sp. z o.o.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
CTI Telekom Sp. z o.o.
Warszawa
al. Bohaterów Września 9,
02-389 Warszawa
Tel: +48 22 398 89 00,
Tel: +48 22 822 56 98
Chorzów
ul. Kurta Aldera 44,
41-506 Chorzów
Tel: +48 32 757 26 28
Tel: +48 32 757 26 29
Fax:+48 32 757 27 54