Informacje o firmie AVAYA
Publiczna chmura Avaya CCaaS
Avaya OneCloud CCaaS to bezproblemowe, zawsze dostępne centrum kontaktowe, które znalazło się w pierwszej piątce dostawców usług CCaaS według indeksu wartości badań Ventana 2021 w kategorii centrum kontaktowych w chmurze.
Rozwiązanie oparte na chmurze, zapewniające wszechstronną, zintegrowaną i otwartą architekturę CCaaS, której podstawą jest bezpieczeństwo, skalowalność i wszechstronność. Dzięki intuicyjnemu pulpitowi, monitorowaniu na żywo i zaawansowanym narzędziom zwiększającym wydajność wśród kluczowych funkcji Avaya OneCloud CCaaS ułatwia firmom dostarczanie bezproblemowej obsługi klienta w różnych kanałach i na różnych urządzeniach, jednocześnie pomagając im zmaksymalizować wydajność pracowników i zespołów.
Najważniejsze cechy i korzyści
- Połączenie wszystkich głosowych i niegłosowych punktów kontaktu na ścieżce klienta
- Inteligentne dopasowanie klientów do pracowników
- Proaktywne angażowanie klientów za pomocą analizy ścieżki klienta
- Personalizacja wrażeń użytkownika dzięki dostosowywanej, nowoczesnej przestrzeni roboczej
- Solidne interfejsy API umożliwiające szybką integrację
- Szybkie tworzenie i łączenie możliwości, aby osiągać wyniki biznesowe