W nowoczesnym biznesie sukces firmy jest uzależniony od jakości i wydajności obsługi Klienta. Właściwe centrum obsługi - Call Center, wpływa nie tylko na wizerunek firmy i satysfakcję Klienta, ale również ma bezpośredni wpływ na wzrost przychodów i efektywniejsze wykorzystanie personelu.
Niezależnie od wielkości Twojej firmy, skuteczna i uprzejma obsługa połączeń telefonicznych jest istotnym elementem sukcesu prowadzonej działalności. Panasonic dostarcza wiele rozwiązań dla małych, średnich i dużych telefonicznych centrów obsługi, pomagając skutecznie kontrolować i wykorzystywać duże ilości obsługiwanych połączeń.
W centrali zintegrowane zostały wymienione poniżej funkcje telefonicznego centrum obsługi, które w połączeniu z dostępnym na rynku oprogramowaniem CTI pomogą zaspokoić potzeby bardziej zaawansowanego centrum telefonicznego:
- inteligentne i automatyczne kierowanie połączeń,
- elastyczne połączenia do grup dystrybucji,
- połączenia uprzywilejowane,
- automat zgłoszeniowy,
- kolejkowanie połączeń z zapowiedzią dla oczekujących
- funkcja wędrującego numeru wewnętrznego,
- monitorowanie kolejki połączeń przez nadzorującego.