Każde połączenie ma znaczenie

Wyszukiwarka:

Moduł Analizator

CALL CENTER

To narzędzie niezbędne do tworzenia raportów i analiz połączeń wychodzących i przychodzących. Umożliwia też analizę czasu zalogowania agentów do poszczególnych grup w centrali. Tworzone raporty są dostępne na stronie www, dzięki czemu można je analizować z dowolnego komputera, bez instalowania specjalnego oprogramowania. 

 

Możliwe jest tworzenie dwóch grup raportów:

 

- Raporty ogólne 

- Raporty agentów

InnovaphoneGranstreamYealinkAlcatelPlantronicsKonftelAVAYAMitelPolycomAscom2NAxtel
Copyright © 2012 by CTI Telekom Sp. z o.o.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
CTI Telekom Sp. z o.o.
Warszawa
al. Bohaterów Września 9,
02-389 Warszawa
Tel: +48 22 398 89 00,
Tel: +48 22 822 56 98
Chorzów
ul. Kurta Aldera 44,
41-506 Chorzów
Tel: +48 32 757 26 28
Tel: +48 32 757 26 29
Fax:+48 32 757 27 54