Każde połączenie ma znaczenie

Wyszukiwarka:

PanaPRO Analizator

CALL CENTER


To narzędzie niezbędne do tworzenia raportów i analiz dla połączeń wychodzących i przychodzących zrealizowanych w centrali Panasonic. Umożliwia też analizę czasu zalogowania agentów do poszczególnych grup w centrali.


Analizator umożliwia raportowanie wszystkich linii miejskich, grup i numerów wewnętrznych w ramach jednej centrali lub kilku central połączonych przez system Panasonic One-look Networking.


Wszystkie te raporty umożliwiają szczegółową analizę działania systemu call center, pozwalają na szybkie wyeliminowanie błędów i wprowadzenie zmian, które podniosą wydajność i skuteczność agentów. Tworzone raporty są dostępne przez interfejs www, dzięki czemu można je analizować z dowolnego komputera, bez instalowania specjalnego oprogramowania.

InnovaphoneGranstreamYealinkAlcatelPlantronicsKonftelAVAYAMitelPolycomAscom2NAxtel
Copyright © 2012 by CTI Telekom Sp. z o.o.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
CTI Telekom Sp. z o.o.
Warszawa
al. Bohaterów Września 9,
02-389 Warszawa
Tel: +48 22 398 89 00,
Tel: +48 22 822 56 98
Chorzów
ul. Kurta Aldera 44,
41-506 Chorzów
Tel: +48 32 757 26 28
Tel: +48 32 757 26 29
Fax:+48 32 757 27 54