Każde połączenie ma znaczenie

Wyszukiwarka:

PanaPRO Konsola

CALL CENTER


Moduł konsoli przeznaczony jest do wsparcia pracy działów call center Aplikacja ta umożliwia podgląd na aktualny stan rozmów prowadzonych w centrali, prezentacje bieżących statystyk i liczników rozmów, ilości zalogowanych i aktywnych agentów na wybranych grupach. Konsola umożliwia również logowanie/ wylogowanie użytkowników z poszczególnych grup. Aplikacja może działać również w formie wallboard. W trybie wallboard obraz można podzielić na 4 pola (2x2) lub 6 pól ( 2x3 lub 3x2 dla pionowej orientacji). Konsola umożliwia zdefiniowanie alarmów dla poszczególnych liczników. Po przekroczeniu ustawionej wartości pole licznika zaczyna migać.

InnovaphoneGranstreamYealinkAlcatelPlantronicsKonftelAVAYAMitelPolycomAscom2NAxtel
Copyright © 2012 by CTI Telekom Sp. z o.o.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
CTI Telekom Sp. z o.o.
Warszawa
al. Bohaterów Września 9,
02-389 Warszawa
Tel: +48 22 398 89 00,
Tel: +48 22 822 56 98
Chorzów
ul. Kurta Aldera 44,
41-506 Chorzów
Tel: +48 32 757 26 28
Tel: +48 32 757 26 29
Fax:+48 32 757 27 54