Ważniejsze cechy
- Kolejkowanie i Inteligentna Dystrybucja Ruchu z profesjonalnymi komunikatami systemowymi i miłymi dla ucha melodiami.
- Wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów.
- Multi Phone – możliwość podłączenia do czterech telefonów (w tym komórkowych) pod jednym numerem wewnętrznym – NOWOŚĆ!
- Innowacyjne rozwiązanie Zobacz, Kto Mówi – wideorozmowy dla dowolnej liczby użytkowników, współpraca z wideotelefonami IP, bezpłatną aplikacją Platan Video Sofpthone.
- Zobacz, Kto Chce Wejść – współpraca z wideobramofonami IP oraz bezpłatną aplikacją Platan Video Viewer.
- Organizacja telekonferencji w pokojach konferencyjnych.
- Układ sekretarsko-dyrektorski – kierowanie przez sekretariat ruchu telefonicznego przychodzącego do dyrekcji.
- Pełna dowolność numeracji wewnętrznej i usług.
- Zdalne i lokalne zarządzanie przez przeglądarkę internetową.
- Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej na środowisku Java.
- Zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa dla wszystkich użytkowników.
- PZK® Program Zarządzania Kosztami.
- Strefa Użytkownika dostępna przez przeglądarkę internetową.
- Zdalny dostęp dla instalatorów przez platformę mojacentrala.pl.
- Obsługa wielu kart SIM – tanie rozmowy do sieci komórkowych.
- Karta I/O - moduł audio oraz sterowanie urządzeniami zewnętrznymi – automatyczne lub z dowolnego telefonu.
- Współpraca z oprogramowaniem dla call center Naso CC, dla firm taksówkarskich, z oprogramowaniem hotelowym.
- Współpraca z aplikacjami CRM, SWD, Microsoft Outlook®, typu softphone - z wykorzystaniem sterownika Platan TAPI.
- Dwa typy obudowy – Libra STD do powieszenia na ścianie lub RACK 19" do szafy teleinformatycznej.
- Gwarancja 24 miesiące (NOWOŚĆ: zarejestruj serwer Libra i przedłuż gwarancję do 30 miesięcy!)
Call center w serwerze Libra
- Schematy dzwonienia - system wielopoziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Interaktywna Obsługa Głosowa), do dyspozycji praktycznie nieograniczona liczba poziomów i samych Infolinii, do 1h nagrań w standardzie!
- Kolejkowanie rozmów z informowaniem o pozycji w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania, z możliwością ustawienia max. liczby oczekujących osób i/lub czasu oczekiwania.
Kolejkowanie połączeń w PBX Serverze Libra
- Profesjonalne nagrania zapowiedzi i komunikatów systemowych oraz miłe dla ucha melodie.
- Nawet 25 osób dzwoniących jednocześnie może odsłuchiwać daną zapowiedź głosową.
- Inteligentna Dystrybucja Ruchu = precyzyjny wybór adresata:
- równomierna dystrybucja ruchu - UCD,
- połączenia wg specjalizacji,
- automatyczne połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego - ACD,
- przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty,
- czarne listy - tworzenie list niepożądanych numerów, z których wywołania są ignorowane lub obsługiwane w zdefiniowany sposób,
- statusy VIP - definiowanie numerów mających np. pierwszeństwo w kolejce osób oczekujących na połączenie,
- Czas na Notatkę - definiowalny czas przeznaczony dla osób odbierających telefony w ramach Grupy Wspólnego Wywołania na sporządzenie notatki po każdej przeprowadzonej rozmowy, wpisanie danych do bazy itp., w tym czasie nie będą do tej osoby kierowane kolejne wywołania,
- układ sekretarsko-dyrektorski – kierowanie przez sekretariat(y) ruchu telefonicznego przychodzącego do dyrekcji;
- odrzucanie połączeń złośliwych/niechcianych.
Automatyczna dystrybucja ruchu (ACD) i Interaktywna Obsługa Głosowa (IVR)
w PBX Serverze Libra
- Wbudowane nagrywanie do nawet 30 jednoczesnych rozmów wraz z aplikacją Agent 003.
- Możliwość włączenia nagrywania rozmów na dowolnym poziomie zapowiedzi.
- Precyzyjne definiowanie nagrywanych rozmów (wewnętrzne, miejskie przychodzące, miejskie wychodzące) i użytkowników, którzy mają być nagrywani.
- Opcja oznaczenia użytkownika, którego rozmowy nigdy nie będą nagrywane (np. dyrektora).
Strumieniowe odsłuchiwanie rozmów w programie Agent 003
- Globalna książka telefoniczna do 3000 wpisów.
- 128 indywidualnych książek telefonicznych.
- Pełna identyfikacja numerów CLIP na portach systemowych i analogowych.
- Współpraca z dedykowanym oprogramowaniem Naso CC - oferującym zaawansowany system statystyk i funkcjonalność rozbudowanego Call Center.
- Współpraca z oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich.
PZK - Program Zarządzania Kosztami
- Moduł Grosik - indywidualne rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych.
- Statystyki rozmów w formie tabelarycznej oraz graficznej.
- Kwotowe limitowanie połączeń - NOWOŚĆ!
Graficzna prezentacja połączeń w module Grosik
- Strefa Użytkownika - Twoje ustawienia online, dostępne przez przeglądarkę internetową:
- historia połączeń,
- stan zalogowania do grup wspólnego wywołania GWW,
- ustawione przeniesienia rozmów na numery wewnętrzne lub miejskie (bezwarunkowe, gdy nie odbiera przez określony czas, gdy zajęty),
- status Poczty Głosowej (aktywna/nieaktywna, ilość nowych i wszystkich wiadomości, limit wiadomości),
- podręczna pomoc z aktualnymi numerami funkcji wybieranych z poziomu telefonu,
- podgląd globalnej książki telefonicznej dla użytkowników aparatów systemowych.
Okno Strefy Użytkownika w PBX Server Libra
- VEK - Voipowy Eliminator Kosztów:
- dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek i kart,
- obsługa wielokanałowych łączy VoIP (Platan SIP trunk),
- obsługa faksów w standardzie T.38 (współpraca z Platan Fax Serverem),
- unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP.
Call Through - rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP
- Zintegrowany GSM - dzwoń ze zwykłego telefonu w ramach sieci GSM.
- Karta I/O - moduł audio oraz sterowanie urządzeniami zewnętrznymi (8 wejść/8 wyjść).
- System 1000 indywidualnych kont rozliczeniowych.
- Do 1000 bezpośrednich numerów DDI (dzwonienie do konkretnego użytkownika bez wybierania numeru wewnętrznego).
- Bufor rozmów do 100.000 rekordów.
- System restrykcji - ograniczanie niepożądanych połączeń.
- Do 1000 abonentów wirtualnych.
- Funkcja ARS/LCR - automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej z możliwością zdefiniowania ponad dwóch tysięcy krajowych i zagranicznych prefiksów.
Integracja z sieciami IP
- Zintegrowany VoIP
- 1000 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 384 kont miejskich),
- możliwość podłączenia do 6 kart VoIP64 (64 kanały VoIP każda),
- protokół VoIP: SIP 2.0,
- kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, G.729a, GSM,
- kodeki wideo: H.263+, H.264,
- obsługa transmisji faksów w standardzie T.38, współpraca z Platan Fax Serverem.
- Innowacyjne rozwiązanie Zobacz, Kto Mówi – wideorozmowy dla dowolnej liczby użytkowników, współpraca z wideotelefonami IP i bezpłatną aplikacją Platan Video Sofpthone.
- Zobacz, Kto Chce Wejść – współpraca z wideobramofonami IP oraz bezpłatną aplikacją Platan Video Viewer.
- Platan Intelligent Networking (PIN) - inteligentne sieciowanie przy wykorzystaniu łączy i kart VoIP:
- sieciowanie do pięciu serwerów Libra, niezależnie od typu obudowy,
- obsługa do 1000 użytkowników w jednolitym systemie o spójnym planie numeracyjnym ,
- możliwość wykorzystania do 60 kanałów VoIP dla zapewniania sprawnej łączności między serwerami,
- prostota wybierania numerów w ramach systemu,
- wykorzystanie funkcji serwera - przenoszenia wywołań, przekazywania połączeń, dzwonienia w ramach GWW, identyfikacji numerów CLIP itp.
Platan Intelligent Networking (PIN)
- inteligentne sieciowanie serwerów Libra z wykorzystaniem VoIP
- Libra Web - aplikacja do konfiguracji przez przeglądarkę internetową.
- Zdalny dostęp do serwerów Libra poprzez platformę mojacentrala.pl.
- Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej na środowisku Java.
- Niezależne systemy zasilania rezerwowego.
- Unikalne panele przyłączy krosowych porządkujące okablowanie serwera przy instalacji w szafach teleinformatycznych.
- Zintegrowany, szybki interfejs ethernet (LAN) 10/100 Base-T w standardzie.
- Zwiększone bezpieczeństwo dzięki różnym poziomom dostępu oraz złożonym hasłom.
- Współpraca z oprogramowaniem Platan CTI poprzez interfejs LAN.
- Zarządzanie zdalne lub lokalne poprzez sieć ethernet.
- Zdalny dostęp poprzez modem ISDN, wbudowany modem analogowy oraz program offline LibraPC.
- Otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, systemami CRM (Profesal), oprogramowaniem call-center (w tym dedykowanym oprogramowaniem Naso CC), oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich (np. Taxi123, TaxiPro, Tiskel).
- Interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym, interfejs FIAS (Fidelio Interface Application Specification) do współpracy z oprogramowaniem hotelowym Micros Fidelio.
- Współpraca z aplikacjami zewnętrznymi wykorzystującymi do komunikacji interfejs TAPI dzięki sterownikowi Platan TAPI Service Provider (np. aplikacje call center i CRM: Naso CC, ITCube CRM, update CRM)
- Współpraca z aparatami systemu IP DECT.
- Zabudowa w szafie RACK 19" (jedna jednostka - RACK 4U) lub możliwość powieszenia na ścianie wersji STD.
Libra Web i aplikacja Grosik
PBX Server Libra STD
PBX Server Libra STD - w standardowej obudowie do powieszenia na ścianie. Zalety takiego rozwiązania:
- dwukolorowa metalowa obudowa = ekran przeciw zakłóceniom elektromagnetycznym
- nie wymaga zakupu szafy teleinformatycznej i własnej serwerowni, można ją powiesić w biurze = niższe koszty instalacji całego systemu
- zasilanie rezerwowe wewnątrz serwera, cicha praca = wysoka estetyka instalacji i niższe koszty
- uniwersalność = zastosowanie takich samych kart i sterowników jak w przypadku wersji RACK
- możliwość łączenia do sześciu jednostek = niespotykana do tej pory elastyczność rozbudowy systemów niemontowanych w szafach RACK
- sieciowanie z wykorzystaniem łączy VoIP w ramach Platan Intelligent Networking = stworzenie spójnego systemu liczącego nawet 1000 użytkowników
- pełna funkcjonalność znana dotychczas z wersji RACK PBX Servera Libra.
PBX Server Libra STD - obudowa do zawieszenia
Konfiguracja
PBX Server Libra może składać się z jednej, dwóch, trzech, czterech, pięciu lub sześciu niezależnych jednostek. Do wyboru są również dwie wersje obudowy - RACK do montażu w szafie teleinformatycznej oraz STD do powieszenia na ścianie. W każdej jednostce jest do dyspozycji 15 uniwersalnych slotów, które łącznie umożliwają podłączenie:
- do 64 linii miejskich analogowych
- do 128 łączy ISDN BRA (2B+D)
- do 8 łączy ISDN PRA (30B+D)
- do 720 linii wewnętrznych analogowych
- do 128 cyfrowych portów systemowych
- do 6 kart VoIP (do 64 kanałów VoIP na każdej)
- do 1000 portów VoIP
- do 16 obsługiwanych kart SIM (portów GSM)
- łącznie do 1000 użytkowników
- nagrywanie do 30 rozmów jednocześnie.
W celu zwiększenia elastyczności systemu oraz dopasowania go do różnych potrzeb użytkowników wprowadzonych zostało 6 sterowników o różnych parametrach oraz możliwościach.
PBX Server Platan Libra w wersji RACK - 2 jednostki
PBX Servery Libra w wersji STD mogą być również łączone w większe systemy obejmujące do 6 jednostek, wówczas ich maksymalna konfiguracja jest taka sama, jak w wersji RACK.
W nierozbudowywalnej wersji serwera Libra (jednojednostkowej) dla obudowy STD lub RACK możemy zastosować:
- do 64 analogowych linii miejskich
- do 120 łączy ISDN BRA (2B+D)
- do 1 łącza ISDN PRA (30B+D)
- do 120 analogowych portów wewnętrznych
- do 32 cyfrowych portów systemowych
- 1 karta VoIP
- do 200 portów VoIP
- do 6 portów GSM
- nagrywanie do 16 rozmów jednocześnie.
Uwaga: w przypadku zapotrzebowania na systemy poza standardową konfiguracją prosimy o kontakt z Biurem Handlowym.