Ważniejsze cechy
- Wbudowany VoIP – IP Gateway (IP GW), IP Extensions (IP EXT).
- Kolejkowanie i Inteligentna Dystrybucja Ruchu z profesjonalnymi komunikatami systemowymi i miłymi dla ucha melodiami.
- Wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów.
- Multi Phone – możliwość podłączenia do czterech telefonów (w tym komórkowych) pod jednym numerem wewnętrznym.
- Innowacyjne rozwiązanie Zobacz, Kto Mówi – wideorozmowy dla dowolnej liczby użytkowników, współpraca z wideotelefonami IP, bezpłatną aplikacją Platan Video Sofpthone.
- Zobacz, Kto Chce Wejść – współpraca z wideobramofonami IP oraz bezpłatną aplikacją Platan Video Viewer.
- Organizacja telekonferencji w pokojach konferencyjnych.
- Układ sekretarsko-dyrektorski – kierowanie przez sekretariat ruchu telefonicznego przychodzącego do dyrekcji.
- Pełna dowolność numeracji wewnętrznej i usług.
- Zdalne i lokalne zarządzanie przez przeglądarkę internetową.
- Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej na środowisku Java.
- Zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa dla wszystkich użytkowników.
- PZK® Program Zarządzania Kosztami.
- Strefa Użytkownika dostępna przez przeglądarkę internetową.
- Zdalny dostęp dla instalatorów przez platformę mojacentrala.pl.
- Obsługa wielu kart GSM – tanie rozmowy do sieci komórkowych.
- Sterowanie urządzeniami zewnętrznymi – automatyczne lub z dowolnego telefonu.
- Współpraca z oprogramowaniem dla call center Naso CC, dla firm taksówkarskich, z oprogramowaniem hotelowym.
- Współpraca z aplikacjami CRM, SWD, Microsoft Outlook®, typu softphone – z wykorzystaniem sterownika Platan TAPI.
- Kompaktowa, grafitowa, uniwersalna obudowa do szafy RACK 19” (zaledwie 1U wysokości!) lub do powieszenia na ścianie.
- Gwarancja 24 miesiące (NOWOŚĆ: zarejestruj serwer Proxima i przedłuż gwarancję do 30 miesięcy!)
Call center w serwerze Proxima
- Schematy dzwonienia - system wielopoziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Interaktywna Obsługa Głosowa), do dyspozycji praktycznie nieograniczona liczba poziomów i samych Infolinii, do 1h nagrań w standardzie!
- Kolejkowanie rozmów z informowaniem o pozycji w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania, z możliwością ustawienia max. liczby oczekujących osób i/lub czasu oczekiwania.
Kolejkowanie połączeń w IP PBX Serverze Proxima
- Profesjonalne nagrania zapowiedzi i komunikatów systemowych oraz miłe dla ucha melodie.
- Nawet 25 osób dzwoniących jednocześnie może odsłuchiwać daną zapowiedź głosową.
- Inteligentna Dystrybucja Ruchu = precyzyjny wybór adresata:
- równomierna dystrybucja ruchu - UCD,
- połączenia wg specjalizacji,
- automatyczne połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego - ACD
- przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty,
- czarne listy - tworzenie list niepożądanych numerów, z których wywołania są ignorowane lub obsługiwane w zdefiniowany sposób,
- statusy VIP - definiowanie numerów mających np. pierwszeństwo w kolejce osób oczekujących na połączenie,
- Czas na Notatkę - definiowalny czas przeznaczony dla osób odbierających telefony w ramach Grupy Wspólnego Wywołania na sporządzenie notatki po każdej przeprowadzonej rozmowy, wpisanie danych do bazy itp., w tym czasie nie będą do tej osoby kierowane kolejne wywołania;
- układ sekretarsko-dyrektorski – kierowanie przez sekretariat(y) ruchu telefonicznego przychodzącego do dyrekcji;
- odrzucanie połączeń złośliwych/niechcianych.
Automatyczna dystrybucja ruchu (ACD) i Interaktywna Obsługa Głosowa (IVR)
w IP PBX Serverze Proxima
- Nagrywanie nawet 16 jednoczesnych rozmów wraz z aplikacją Agent 003.
- Możliwość włączenia nagrywania rozmów na dowolnym poziomie zapowiedzi.
- Precyzyjne definiowanie nagrywanych rozmów (wewnętrzne, miejskie przychodzące, miejskie wychodzące) i użytkowników, którzy mają być nagrywani - NOWOŚĆ!
- Opcja oznaczenia użytkownika, którego rozmowy nigdy nie będą nagrywane (np. dyrektora) - NOWOŚĆ!
Strumieniowe odsłuchiwanie rozmów w programie Agent 003
- Globalna książka telefoniczna do 3000 wpisów.
- 128 indywidualnych książek telefonicznych.
- Pełna identyfikacja numerów CLIP na portach systemowych i analogowych.
- Współpraca z dedykowanym oprogramowaniem Naso CC - oferującym zaawansowany system statystyk i funkcjonalność rozbudowanego Call Center.
- Współpraca z oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich.
PZK® Program Zarządzania Kosztami
- Aplikacja Grosik - indywidualne rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych.
- Statystyki rozmów w formie tabelarycznej oraz graficznej.
- Kwotowe limitowanie połączeń - NOWOŚĆ!
Graficzna prezentacja połączeń w module Grosik
- Zintegrowany GSM - dzwoń ze zwykłego telefonu w ramach sieci GSM.
- Karta I/O - moduł audio oraz sterowanie urządzeniami zewnętrznymi (8 wejść/8 wyjść).
- System 1000 indywidualnych kont rozliczeniowych.
- Do 1000 bezpośrednich numerów DDI (dzwonienie do konkretnego użytkownika bez wybierania numeru wewnętrznego).
- Bufor rozmów do 100.000 rekordów.
- System restrykcji - ograniczanie niepożądanych połączeń.
- Do 1000 abonentów wirtualnych.
- Funkcja ARS/LCR - automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej z możliwością zdefiniowania ponad dwóch tysięcy krajowych i zagranicznych prefiksów w 4 tablicach LCR.
VEK® Voipowy Eliminator Kosztów:
- Dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek i kart.
- Łatwa rozbudowa do nawet 100 telefonów IP.
- Unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP.
Call Through w serwerze Proxima - rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP
Przykład realnych oszczędności, jakie można osiągnąć dzięki systemom Platan i usłudze Platan SIP trunk - na stronie Oszczędzaj z VoIP.
Miej wszystko pod kontrolą
- Strefa Użytkownika - Twoje ustawienia online, dostępne przez przeglądarkę internetową:
- historia połączeń,
- stan zalogowania do grup wspólnego wywołania GWW,
- ustawione przeniesienia rozmów na numery wewnętrzne lub miejskie (bezwarunkowe, gdy nie odbiera przez określony czas, gdy zajęty, gdy niedostępny/wylogowany),
- status Poczty Głosowej (aktywna/nieaktywna, liczba nowych i wszystkich wiadomości, limit wiadomości),
- podręczna pomoc z aktualnymi numerami funkcji wybieranych z poziomu telefonu,
- podgląd globalnej książki telefonicznej dla użytkowników aparatów systemowych i IP.
Okno Strefy Użytkownika w IP PBX Serverze Proxima
Integracja z sieciami IP
- Zintegrowany VoIP:
- możliwość zastosowania karty VoIP64,
- obsługa do 74 kanałów VoIP i do 200 telefonów IP,
- logowanie do 64 kont/operatorów VoIP z możliwością przeprowadzania do 32 rozmów jednocześnie,
- protokół VoIP: SIP 2.0,
- kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, G.729a, GSM,
- kodeki wideo: H.263+, H.264,
- obsługa faksów w standardzie T.38 - NOWOŚĆ!
- Platan Intelligent Networking (PIN) - inteligentne sieciowanie przy wykorzystaniu łączy i kart VoIP:
- sieciowanie do pięciu serwerów Libra, Proxima i Proxima plus,
- obsługa do 1000 użytkowników w jednolitym systemie o spójnym planie numeracyjnym - NOWOŚĆ!
- prostota wybierania numerów w ramach systemu,
- wykorzystanie funkcji serwera - przenoszenia wywołań, przekazywania połączeń, dzwonienia w ramach GWW, identyfikacji numerów CLIP itp.
Platan Intelligent Networking (PIN)
- inteligentne sieciowanie serwerów Proxima i Libra z wykorzystaniem VoIP
- Proxima Web - aplikacja do konfiguracji przez przeglądarkę internetową.
- Zdalny dostęp do serwerów Proxima poprzez platformę mojacentrala.pl.
- Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej o środowisko Java.
- Zintegrowany, szybki interfejs ethernet (LAN) 10/100 Base-T w standardzie.
- Zwiększone bezpieczeństwo dzięki różnym poziomom dostępu oraz złożonym hasłom.
- Współpraca z oprogramowaniem Platan CTI poprzez interfejs LAN.
- Zarządzanie zdalne lub lokalne poprzez sieć ethernet.
- Zdalny dostęp poprzez modem ISDN, wbudowany modem analogowy V.32 oraz program offline ProximaPC.
- Otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, systemami CRM (Profesal), oprogramowaniem call-center (w tym dedykowanym oprogramowaniem Naso CC), oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich (np. Taxi123, Tiskel).
- Interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym, interfejs FIAS (Fidelio Interface Application Specification) do współpracy z oprogramowaniem hotelowym Micros Fidelio.
- Współpraca z aplikacjami zewnętrznymi wykorzystującymi do komunikacji interfejs TAPI dzięki sterownikowi Platan TAPI Service Provider (np. aplikacje call center i CRM: Naso CC, ITCube CRM, update CRM)
- Współpraca z aparatami systemu IP DECT.
- Uniwersalna, kompaktowa obudowa - zabudowa w szafie RACK 19" (wysokość 1U) lub możliwość powieszenia tej samej obudowy na ścianie.
Proxima Web i moduł Grosik
Konfiguracja
IP PBX Server Proxima to niewielkie urządzenie w obudowie do montażu w szafie rackowej o wysokości zaledwie 1U. Po dołączeniu odpowiedniego uchwytu, obudowę można powiesić na ścianie. Do dyspozycji jest 7 uniwersalnych slotów, które umożliwają podłączenie:
- do 14 linii miejskich analogowych
- do 16 łączy ISDN BRA (2B+D)
- 1 łącze ISDN PRA (30B+D)
- do 28 linii wewnętrznych analogowych
- do 28 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW) - NOWOŚĆ!
- 1 karta VoIP 64 - obsługa wraz ze zintegrowanym VoIP-em do 74 kanałów VoIP, do 200 portów VoIP
- do 4 obsługiwanych kart SIM (portów GSM)
- do 16 kanałów nagrywania - NOWOŚĆ!