To narzędzie niezbędne do tworzenia raportów i analiz połączeń wychodzących i przychodzących. Umożliwia też analizę czasu zalogowania agentów do poszczególnych grup w centrali. Tworzone raporty są dostępne na stronie www, dzięki czemu można je analizować z dowolnego komputera, bez instalowania specjalnego oprogramowania.
Możliwe jest tworzenie dwóch grup raportów:
- Raporty ogólne
- Raporty agentów
Raport dla dni - pokazuje ilość i stan połączeń w poszczególnych dniach.
Raport dla numerów DDI - pokazuje ilość połączeń przychodzących na dane numery oraz ich stan.
Raport szczegółowy - umożliwia sprawdzenie stanu poszczególnych rozmów, łącznie z numerem grupy do jakiej trafiło połączenie oraz z numerem telefonu, który pierwszy odebrał rozmowę.
Raporty te pokazują rozmowy, które zostały wykonane lub odebrane przez poszczególne numery. Dzięki nim zyskujemy informacje o skuteczności agentów lub poszczególnych numerów.
Możemy generować następujące zestawienia:
- Raport sumaryczny dla numerów wewnętrznych
- Raport szczegółowy dla numerów wewnętrznych
- Raport sumaryczny logowania
- Raport szczegółowy logowania
Wszystkie te raporty umożliwiają szczegółową analizę działania systemu call center, pozwalają na szybkie wyeliminowanie błędów i wprowadzenie zmian, które podniosą wydajność i skuteczność agentów.
Raporty można zaimportować do arkusza kalkulacyjnego, co ułatwia ich analizę.