PanaPro
Oprogramowanie PanaPRO to narzędzie służące do wsparcia wszechstronnego prowadzenia biznesu. Dzięki integracji wielu systemów teleinformatycznych umożliwiaj optymalizację zarządzania relacjami z dotychczasowymi klientami oraz efektywne pozyskiwanie nowych.
Wbudowane funkcje raportowania dostarczają na bieżąco kompletu informacji o ruchu w systemie, co gwarantuje błyskawiczne reagowanie na zwiększanie się lub zmniejszanie liczby przychodzących połączeń.
Integracja z innymi systemami biznesowymi wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie dodatkowo zwiększa zwrot z inwestycji w prezentowany system call center.
Gwarancją efektywnego działania każdego call center są trzy zasadnicze elementy: system, ludzie oraz informacje. Nie można jednak zapominać, że optymalnie dobrana, odpowiednio zwymiarowana i dopasowana do potrzeb biznesowych klienta technologia, stanowi nieodzowny fundament budowy.
Moduły PanaPRO:
Program znajduje zastosowanie w:
- infoliniach
- biurach obsługi Klienta
- administracji publicznej
- służbie zdrowia
czyli wszędzie tam, gdzie sprawny kontakt z klientem odgrywa kluczową rolę.