PanaPRO CTI/CC
Aplikacja ta powstała, aby wspierać agentów i ułatwiać ich pracę. Dzięki niej agent ma dostęp do wspólnej bazy kontaktów i historii połączeń. Może łatwo zidentyfikować klienta wprowadzonego do bazy danych. Ma też podgląd na liczniki oczekujących oraz na stan zajętości innych numerów wewnętrznych.
Dzięki przeniesieniu sterowania telefonu do komputera wzbogaca i zdecydowanie przyśpiesza procesy związane z komunikacją. Praca na wspólnej bazie danych ułatwia wyszukiwanie oraz w łatwy sposób umożliwia identyfikowanie klienta. Wspólne notatki pozwalają zapisać ustalenia z naszym klientem. Użytkownik aplikacji ma możliwość łatwego przeglądania historii połączeń. Bezpieczny wewnętrzny komunikator w łatwy sposób umożliwia przekazywanie wiadomości tekstowych jak również plików pomiędzy użytkownikami aplikacji. Wyświetlany status poinformuję Cię o obecności osoby, którą chcesz się połączyć.