System Naso CC to oprogramowanie klasy Call Center pozwalające na obsługę ruchu przychodzącego jak i wychodzącego. Naso CC pozwala na rozszerzenie funkcjonalności central telefonicznych Platan o funkcje typowe dla systemów Call center takie jak: zarządzanie ruchem, aplikacja agenta pozwalająca na logowanie oraz prezentację informacji o połączeniach, statystyki połączeń oraz pracy agentów.
Naso CC pozwala na zintegrowanie istniejącej bazy klientów w celu ich identyfikacji przy prowadzeniu rozmów oraz przeglądania historii kontaktów z klientami.
System składa się z kilku elementów:
- aplikacji serwerowej integrującej się z różnego rodzaju centralami telefonicznych (Platan, Alcatel, Panasonic, Siemens, Nortel)
- aplikacji konsultanta
- aplikacji supervisora
Automatyczny dialer - kampanie telemarketingowe
Program Naso CC pozwala na zarządzanie kampaniami telemarketingowymi (tworzenie grup docelowych klientów, przypisywanie agentów obsługujących daną kampanię, godziny aktywności) oraz zautomatyzowanie zestawiania połączeń do klientów. Po zalogowaniu się agenta rozpoczyna się automatyczne zestawianie dla niego połączeń, a po odebraniu rozmowy przez klienta wyświetlany jest, wcześniej zdefiniowany przez administratora, skrypt rozmowy Zintegrowany telefon VoIP (softphone)
W aplikacji agenta dostępny jest zintegrowany telefon VoIP (softphone) zastępujący zwykły aparat telefoniczny.
Naso CC Server
Naso CC Server wykorzystuje komunikację z centralami telefonicznymi za pomocą protokołu TAPI (Alcatel, Siemens, Panasonic) lub protokołu PCTI (Platan). Serwer integruje się z centralą telefoniczną, pozwalająć zarządzać logowaniami do grup telefonicznych (dla Platana i Panasonica) oraz monitorować wszystkie połączenia telefoniczne dla zdefiniowanych numerów wewnętrznych.
Dane przechowywane są w bazie Microsoft SQL Server 2008 Express (wersja bezpłatna).Istnieje możliwość integracji tych danych z innymi systemami zainstalowanymi w firmie.
Aplikacja konsultanta
Aplikacja konsultanta pozwala na logowanie się do systemu, będące jednocześnie zgłoszeniem gotowości do odbierania lub wykonywania połączeń. Konsultant widzi informacje o połączeniu, zidentyfikowanym kliencie oraz o kolejce oczekujących do niego połączeń. Logowanie pozwala rejestrować czas pracy konsultantów poświęcony na obsługę telefonów jak i innych prac (możliwość definiowania dowolnych statusów pracy)
W przypadku przychodzącego połaczenia telefonicznego konsultant, jeszcze przed odebraniem połaczenia, ma wszystkie informacje na temat połączenia: numer dzwoniącego, nazwę klienta jeśli jest w bazie oraz informacje przez którą infolinię nastąpiło połączenie.
Aplikacja supervisora
Aplikacja supervisora pozwala na wgląd w bieżący status pracy konsultantów, kolejek oczekujących połączeń oraz analizowanie statystyk pracy konsultantów (listy połączeń, ilości połączeń, wydajność pracy), Służy także do definiowania użytkowników, linii, kolejek. Wielopoziomowe uprawnienia pozwalają na stworzenie kont dla supervisorów zarządzającymi róznymi działami w firmie.
Podgląd bieżącego stanu linii i konsultantów
Na bieżąco możemy monitorować linie telefoniczne oraz konsultantów widząc kto jest zalogowany i jaki ma obecnie status oraz jakie rozmowy są prowadzone.